Klachtenprocedure Brandvluchtladder.nl

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij willen u graag helpen een passende oplossing te vinden.

U kunt mailen naar: contact@brandvluchtladder.nl.

Geef een omschrijving van uw klacht. Vermeld ook de datum van bestelling en uw bestelnummer dat u vindt op de factuur. Als u wilt kunt u ook bijlagen, bijv. een foto toevoegen.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Team Brandvluchtladder.nl